(1) L pruzedimënt per somëter n raion da jì cun i schi atrezà a na servitù, tlo dessot tlameda servitù de raion da jì cun i schi, che reverda i raions nunziei tl articul 2, ora che i purtoies da pudejé y dala lueses nunziei tl articul 2, coma 2, pustom h), ie regulamentà, pervia che l ne ie nia udù danora da chësta lege, dala despusizions cuntenides tla lege provinziela di 15 d’auril 1991, n. 10 y mudazions suzessives. Per la sperses de proprietà publica o per l patrimone ndespunibl vel la normes curespundëntes dl setor. L pruzedimënt per la mpusizion dla servitù de raion da jì cun i schi possa unì damandà dala persones nteressedes nce n referimënt a purtoies che ie bele unic realisei defin o n pert y che vën adurvei n basa a n’acurdanza danter la pertes, sce chësta acurdanza destoma dadedò o vën cuntesteda dai patrons di teraces aldò dl liber fundier. 49)
(2) Tl cajo che n ne vënie nia a n’acurdanza n cont dla despunibltà di raions da jì cun i schi y dla ndenisazion curespundënta, muessa la pert che à la ntenzion de nvië via l pruzedimënt per la mpusizion dla servitù de raion da jì cun i schi se purvé de unì a una dan na cumiscion pra l Raion funziunel Turism, ti l fajan al savëi danora cun na lëtra recumandeda cun avis de rezevuda al patron dla spersa dl terac nteressà y al diretëur/ala diretëura dl Raion funziunel Turism, juntan na relazion tecnica dla strutures da realisé y dajan sëura analiticamënter la ndeniteies pitedes. 50)
(3) La cumiscion nunzieda tl coma 2 ie metuda adum da na persona che reprejentea l Raion funziunel Turism, che ie a cë dla cumiscion, da na persona che reprejentea la Repartizion Aministrazion dl patrimone, da na persona che reprejentea la urganisazion de categoria plu reprejentativa di gestëures di mplanc portamont, y da na persona che reprejentea la lia di paures plu reprejentativa a livel provinziel. 51)
(4) L diretëur/La diretëura dl Raion funziunel Turism chërd ite la pertes y la cumiscion nunzieda tl coma 2 tl tëmp de 20 dis dala comunicazion nunzieda tl coma 2 per cialé de unì a n’acurdanza. 52)
(5) Tl cajo che n sibe boni de unì a n’acurdanza vëniel scrit n verbal che à da unì sotscrit da tramedoi pertes y dai cumponënc dla cumiscion.
(6) Tl cajo che l’acurdanza ne ëssa nia da se purté pro vëniel a uni moda scrit n verbal, te chël che l vën spezificà la pusizion dla pertes.
(7) Tl cajo che l’acurdanza ne se porte nia pro tl tëmp de 60 dis dala comunicazion nunzieda tl coma 2, ie uni una dla pertes liedia de nvië via l pruzedimënt per la mpusizion dla servitù de raion da jì cun i schi, aldò de cie che ie udù danora da chësta lege y dala normativa provinziela n cont dla despuscions per utl publich.
L art. 24, coma 1, ie unì mudà nsci dal art. 1, coma 39, dla L.P. di 18 de lugio 2023, n. 15.
L art. 24, coma 2, ie unì mudà nsci dal art. 1, coma 40, dla L.P. di 18 de lugio 2023, n. 15.
L art. 24, coma 3, ie unì mudà nsci dal art. 1, coma 41, dla L.P. di 18 de lugio 2023, n. 15.
L art. 24, coma 4, ie unì mudà nsci dal art. 1, coma 42, dla L.P. di 18 de lugio 2023, n. 15.