(1) L Cunsëi porta a esprescion si arat ublient n cont di proiec de lege y di dessënies de lege, n cont di regulamënc provinziei y n cont di ac aministratifs generei, sce chisc reverda materies te chëles che la funzions ie atribuides o ie da atribuì defin o n pert ai chemuns o sce i reverda chëutes locales o la finanzes locales. L Cunsëi porta nce a esprescion si arat ublient n cont di plans y di programs provinziei de carater generel che à per oget l teritore, i servijes publics y l svilup sozio-economich, sce i reverda i nteresc di chemuns. Per cie che reverda i dessënies de lege de scumenciadiva dla Jonta vën l arat damandà dan l’apurvazion definitiva de chisc da pert dla Jonta. Per i dessënies de lege n cont dl bilanz provinziel vën l arat mé damandà n referimënt ala linies de mpustazion dl bilanz y ai cuntenuc dl dessëni dla lege finanziera che reverda i ënc locai. L presidënt/La presidënta dl Cunsëi o n si delegà/na si delegheda, sce l/la se l damandà, vën audì/audida dala cumiscion cumpetënta dl Cunsëi provinziel per l tratamënt di proiec de lege, di dessënies de lege y de d’autri ac nunziei te chësc coma y l/la à l dërt de tò pert a chësta reunion nce do la audizion zënza l dërt de ntervenzion. 11)
(2) Dan si apurvazion definitiva ti vëniel fat avëi al Cunsëi i ac nunziei pra l coma 1 che ti fova bele unic sometui al ejam de chësc organn y che ie pona unic mudei te na maniera sustanziela ntan la pruzedura.
(3) L secretariat dl Cunsëi provinziel o l assessëur provinziel/l’assessëura provinziela che fej la pruposta ti fej avëi al Cunsëi i proiec di ac nunziei pra l coma 1 per l arat. I arac vën dac ju dal Cunsëi tl tëmp de 30 dis dala dumanda, ora che sce l ie stabilì autramënter tl urdinamënt ntern dl Cunsëi provinziel. L tëmp dl tiermul possa unì slungià sun dumanda mutiveda dl presidënt/dla presidënta dl Cunsëi provinziel o scurtà per rejons de prëscia, purtedes dant dal Cunsëi provinziel o dala Jonta provinziela. Canche l tiermul ie passà lascen vester l arat. 12)
(4) Tl cajo che l arat per proiec de lege o dessënies de lege ëssa da resulté ubligatore o sce l Cunsëi miena che l sibe ubligatore y sce l fossa negatif o lià al'azetanza de mudazions spezifiches, muessa la cumiscion legislativa, dan jì ala litazion finela dl proiet de lege o dl dessëni de lege, delibré de no se tenì al arat. L secretariat dl Cunsëi provinziel ti manda al Cunsëi per la descuscion te sala, ora che l arat dl Cunsëi di chemuns, nce la delibra dla cumiscion legislativa nunzieda dessëura. Nce l Cunsëi di chemunsmuessa unì nfurmà dla delibra eventuela dla cumiscion legislativa.
(5) Tl cajo che l arat n cont de regulamënc provinziei o ac aministratifs resultea ubligatore o sce l Cunsëi rata che l sibe ubligatore o sce l fossa negatif o lià al'azetanza de mudazions spezifiches, muessa la Jonta provinziela pra l at d'apurvazion di pruvedimënc mutivé spezificamënter che n ne se à nia tenì al arat dl Cunsëi y l nfurmé de chësc.
L art. 6, coma 1, ie unì mudà nsci dal art. 5, coma 1, dla L.P. di 31 d’agost 2022, n. 11.
L art. 6, coma 3, ie n iede unì mudà dal art. 2, dla L.P. di 23 de dezëmber 2015, n. 18, y dadedò dal art. 5, coma 2, dla L.P. di 31 d’agost 2022, n. 11.