In vigore al

RICERCA:

Ultima edizione

d) Lege Provinziala di 22 de otober dl 1993, n. 171)2)
Regulamënt dl pruzedimënt aministratif 3)

Visualizza documento intero
1)
Pubblicata nel B.U. 9 novembre 1993, n. 55.
2)
Cëla nce l D.P.G.P. di 16 dei june 1994, n. 21.
3)
L titul ie unit sustituì nsci dal articul 1, coma 1, dla L.P. 4 de mei 2016, n. 9.

Art. 1 (Prinzips generei y delegificazion)                            delibera sentenza

(1)  L’atività aministrativa se tën a criteres de mparzialità, de fazion, d’economizità, de slune, de publizità, de trasparënza, de valivanza de tratamënt y dla chances, coche nce ai prinzips dl urdinamënt dla Union europeica per l arjunjimënt di fins preudui dala lege.  4)

(1/bis)  I raporc danter i sogec privac y l’aministrazion ie caraterisei da na culaburazion leala y da curetëza y crëta i uni ti cun cunfronc di autri.  5)

(1/ter)  L’aministrazion alesirea l azes ala pruzedures aministratives nce tres la scemplificazion dl lingaz adurvà per la redazion di ac aministratifs.  6)

(1/quater)  Acioche l'atività aministrativa sibe plu efizienta y trasparënta y per garantì i dërc digitei a zitadins y a mprejes, sustën l’aministrazion la partezipazion ala pruzedura aministrativa y l dërt d’azes ai documënc aministratifs tres l’adurvanza dla tecnologies dla nfurmazion y dla comunicazion y la nen segurea oradechël l’adurvanza ti raporc interns, cun l’autra aministrazions y cun i sogec privac. La realisea a chësc fin na plataforma digitela, la proietan y la urganisan a na maniera da garantì la sauridanza de consultazion, la cumprenscibltà y l’azescibltà scëmpla a uni categuria de utënc.  7)

(2)  La strutures urganisatives dla Provinzia, dl’aziendes y di ënc che depënd da d’ëila ie struturedes a na maniera che la pruzedures sibe plu scëmples, tambën a livel dla cumpetënzes che a livel di sistems y mesuns de lëur, dla destribuzion dl personal y di lëures y nce dla culaburazions da dedora.

(3)  Per i fins nunziei ti comes 1, 1/quater y 2, y tla usservanza di prinzips di articuli suzessifs, vëniel regulà cun regulamënt, nce n mudazion o ntegrazion de normes de lege n forza, do che l ti ie unit comunicà al Cunsëi provinziel:  8)

  1. l’urganisazion y l funzionamënt di organns colegiai dla Provinzia, co i reurganisé y i tré adum te n organn sëul, sce si ativiteies ie cunliedes. L possa nce unì smendrì la cumpëida de si cumëmbri y, sce i organns ne ie nia de bujën a uni moda, possen i tò ju o i sustituì;  9)
  2. la modaliteies y i tiermui preudui per la pruzedures aministratives singules, co les tré adum sce les à da nfé cun la medema atività privata o publica. L ie te chësc cajo da tenì cont dla sort de atività y dla natura di pruvedimënc, da cialé de smendrì la fases defrëntes, l numer di organns provinziei che tol pert, da razionalisé la cumpetënzes y i cuntroi, da eliminé l’acurdanzes y i cunsënsc che ne muessa nia vester y da trasferì i pudëies dezijionei a organns monocratics o a direzions aministratives, sce chisc ne se damanda nia, pervia de si gran mpurtanza, che i vënie eserzitei te na forma colegiala; 10)
  3. i documënc che ie da njunté ala dumandes per l'emiscion di pruvedimënc aministratifs;
  4. la soprescion dla pruzedures che ne curespuend nia plu ai fins y ai obietifs fundamentei dla legislazion de setor o che cuntrastea cun i prinzips dl urdinamënt giuridich dla Union europeica (UE); 11)
  5. la soprescion dla pruzedures che cumporta plu custimënc che vantajes per l’aministrazion y per i zitadins, nce tres la sustituzion dla atività aministrativa direta, cun formes de regulamentazion autonoma da pert dla persones nteressedes;
  6. adatamënt di regulmënc sustanziei y de pruzedura dl’atività y di ac aministratifs ai prinzips dla normativa dla UE; 12)
  7. la soprescion dla pruzedures che desvieia dala normes de pruzedura de carater generel, canche la rejons che giustifichea n regulamënt de setor speziel ne ie nia plu dates.  13)

(4)  14)

(5)  L’atività aministrativa se urientea aldò dl prinzip dl svilup sustenibl, per garantì che l acuntentamënt di bujëns dla generazions da ncuei ne limiteie nia la cualità dla vita y la pusciblteies dla generazions dl daunì. I criteres per purté inant n svilup sustenibl vën fissei cun n regulamënt. 15)

massimeVerwaltungsgericht Bozen - Urteil Nr. 339 vom 22.11.2007 - Verwaltungsrekurs - Anfechtung der verwaltungsrechtlichten Aufhebung eines Wettbewerbes - Teilnahme an dem neu ausgeschriebenen Wettbewerb nach Aufhebung - Aufhebung auf dem Selbstschutzweg - Schutzwürdigkeit der privaten Interessen - Schadensersatz - Anwendbarkeit im Falle der Aufhebung im Selbstschutzwege im Vergabeverfahren
massimeT.A.R. di Bolzano - Sentenza N. 331 del 13.11.2007 - Verwaltungstätigkeit - Selbstschutz - Prinzip der guten Verwaltungsführung - Vergabeverfahren - Annullierung der Ausschreibung vor der Zuschlagserteilung
massimeT.A.R. di Bolzano - Sentenza N. 66 del 13.03.2000 - Personale docente - unificazione tra scuole - unica graduatoria dei docenti - Procedimento amministrativo - limiti al principio tempus regit actum - applicabilità dello jus superveniens a tutti gli atti del procedimento
massimeVerwaltungsgericht Bozen - Urteil Nr. 123 vom 29.04.1998 - Wettbewerb - Verlust eines Dokumentes eines Bewerbers - Pflicht zur Anforderung eines Duplikats
massimeT.A.R. di Bolzano - Sentenza N. 108 del 21.04.1998 - Autorizzazioni per commercio - inapplicabilità nel territorio provinciale delle disposizioni statali - art. 41 CostituzioneInapplicabilità nel territorio provinciale della L. 7.8.1990 n. 241Motivazione - pluralità di motivi - basta la fondatezza di uno
massimeT.A.R. di Bolzano - Sentenza N. 67 del 25.03.1998 - L. 7.8.1990 n. 241 e L.R. 31.7.1993 n. 13 - non si applicano agli atti della Provincia Piano di attuazione di iniziativa privata - nessuna notificazione individualePiano di attuazione ad iniziativa privata - è norma regolamentare di rango inferiore Norme di attuazione del P.U.C - parcheggi nel sottosuolo per edifici esistenti
4)
L articul 1, coma 1, ie n iede unì sustituì dal articul 2, coma 1, dla L.P. di 4 de mei 2016, n. 9 y l ie pona unì mudà nsci dala L.P. di 11 de lugio 2018, n. 10.
5)
L articul 1, coma 1/bis, ie unit njuntà dal articul 2, coma 2, dla L.P. 4 de mei 2016, n. 9.
6)
L articul. 1, coma 1/ter, ie uni njuntà dal articul 2, coma 2, dla L.P. 4 de mei 2016, n. 9.
7)
L articul 1, coma 1/quater ie uni njuntà dal articul 2, coma 2, dla L.P. 4 de mei 2016, n. 9.
8)
La vianvieda dl articul 1, coma 3, ie unit mudà nsci dal articul 2, coma 3, dla L.P. di 4 de mei 2016, n. 9.
9)
Cëla nce l D.P.P. di 25 de lugio 2014, n. 26.
10)
Cëla nce l D.P.P. di 21 de merz 2019, n. 6.
11)
L pustom d), dl articul 1, coma 3, ie unì mudà nsci dal articul 6, coma 1, dla L.P. di 17 de nuvëmber 2017, n. 21.
12)
L pustom f), dl articul 1, coma 3, ie n iede unì mudà dal articul 2, coma 4, dla L.P. di 4 de mei 2016, n. 9, y dadedò dal articul 6, coma 2, dla L.P. di 17 de nuvëmber 2017, n. 21.
13)
L coma 3 ie unit modificà dal articul 14 dla lege provinziela di 13 de merz dl 1995, n. 5, dal articul 30 dla lege provinziela di 21 de jené dl 1998, n. 1 y dal articul 1 dla L.P. di 19 de fauré dl 2001, n. 4.

Cëla l articul 11 dla lege provinziela di 21 de jené 1998, n. 1:

Art. 11 (Scemplificazion di formulares dla Provinzia)

(1) Duc i formulares y modiei adurvei dal’aministrazion provinziela ti raporc cun la zitadines y i zitadins te duc i ciamps nce te chël dla tecnologies modernes muessa unì cunzepii aldò de na strutura y na mpustazion grafica standardiseda y dëssa unì scemplifichei y puscibilmënter smendrii te si cuantità.

(2) La Jonta provinziela dà ora l regulamënt d’esecuzion relatif.

(3) Tl lim de tëmp de un n ann do la jita n forza dla lege ejaminea la Repartizion servijes zentrei si atuazion y prejentea na relazion lessù.

14)
L articul 1, coma 4, ie unit abrogà dal articul 38, coma 1, pustom a) dla L.P. di 4 de mei 2016, n. 9.
15)
L articul 1, coma 5, ie unì njuntà dal articul 32, coma 1, dla L.P. di 10 de jené 2022, n. 1.
ActionActionNormativa Costituzionela
ActionActionLegislazion Provinziela
ActionActionI Alpinistica
ActionActionII Lëur
ActionActionIII Mineres
ActionActionIV Chemuns y cumenanzes raioneles
ActionActionV Furmazion prufescionela y adestramënt al lëur
ActionActionVI Defendura di teraces, frabiches per l’ega
ActionActionVII Energia
ActionActionVIII Finanzes
ActionActionIX Turism y ndustria d’albierch
ActionActionX Assistënza y benefiziënza
ActionActionXI Ustaries
ActionActionXII Nuzënzes ziviches
ActionActionXIII Urdinamënt di bòsc
ActionActionXIV Sanità y igena
ActionActionXV Nuzeda dl’eghes
ActionActionXVI Cumerz
ActionActionXVII Artejanat
ActionActionXVIII Liber fundier y cataster
ActionActionXIX Ciacia y Pëscia
ActionActionXX Prutezion contra l meldefuch y prutezion zevila
ActionActionXXI Scolines
ActionActionXXII Cultura
ActionActionXXIII Ufizies provinziei y personal
ActionActionA A – Strutura dirigenziela
ActionActionB B – Despusizions spezieles n cont di servijes de setor
ActionActionC C – Assunzion tl servisc provinziel y profii prufescionei
ActionActionD D – Despusizions genereles n cont dl stat giuridich di dependënc provinziei
ActionActionE E – Cuntrac coletifs
ActionActionF F – Organich y rodui
ActionActionG G – Furnimënt de servisc
ActionActionH H – Cuntlujion dl servisc y pruvidënzes per la pension
ActionActionI I – Trasferimënt de personal da d’autri ënc
ActionActionJ J – Jonta provinziela
ActionActionK K – Cunsëi provinziel
ActionActionL L – Pruzedura aministrativa
ActionActiond) Lege Provinziala di 22 de otober dl 1993, n. 17
ActionActionFurmazion di pruvedimënc aministratifs y di recursc
ActionActionArt. 1 (Prinzips generei y delegificazion)                           
ActionActionArt. 1/bis     
ActionActionArt. 1/ter (Ciamp d’aplicazion)   
ActionActionArt. 1/quater (Mesures per avané la cualità tl’aministrazion provinziela)   
ActionActionArt. 2 (Criteres per l'atribuzion de vantajes economics)                                                           
ActionActionArt. 2/bis (Giapé vantajes economics zënza l dërt de i giapé)                                            
ActionActionArt. 2/ter  
ActionActionArt. 3 (Tiermui)                       
ActionActionArt. 4 (Dureda dl pruzedimënt)                              
ActionActionArt. 4/bis (Pudëi sustitutif)
ActionActionArt. 5 (Documentazion)                                                
ActionActionArt. 5/bis (Cunzescions de bëns publics)
ActionActionArt. 6 (Cuntrac)                                                                           
ActionActionArt. 6/bis  
ActionActionArt. 6/ter      
ActionActionArt. 6/quater      
ActionActionArt. 6/quinquies  
ActionActionArt. 6/sexies
ActionActionArt. 7 (Mutivazion dl pruvedimënt)                                                                             
ActionActionArt. 8 (Nutificazion y comunicazion di ac aministratifs)              
ActionActionArt. 9 (Recurs gerarchich)                                                                                  
ActionActionRespunsabltà tla pruzedura
ActionActionPartezipazion ala pruzedura aministrativa
ActionActionScemplificazion dl’atività aministrativa y despusizions sun la cunferënza di servijes  
ActionActionAzes ai documënc aministratifs
ActionActionPublicazion di ac aministratifs y normatifs, mesures de trasparënza y purtela per la relazions cun l publich  
ActionActionUrdinamënt di organns colegiai dla Provinzia
ActionActionNormes transitores y fineles
ActionActionM M – Referendum y vela dl Cunsëi provinziel
ActionActionXXIV Defendura dla cuntreda y dl ambient
ActionActionXXV Agricultura
ActionActionXXVI Lernerat
ActionActionXXVII Fieres y marceies
ActionActionXXVIII Lëures publics
ActionActionXXIX Manifestazions publiches
ActionActionXXX Raiun y contrada
ActionActionXXXI Cuntabltà
ActionActionXXXII Sport y tëmp liede
ActionActionXXXIII Stredes
ActionActionXXXIV Trasporc
ActionActionXXXV Istruzion
ActionActionXXXVI Patrimone
ActionActionXXXVII Economia
ActionActionXXXVIII Frabiché abitatif
ActionActionXXXIX Leges cun desposiziuns desvalies (Omnibus)
ActionAction*
ActionAction*
ActionAction*
ActionActionIndesc cronologich