(1) I cuntrac pra chëi che la Provinzia ie una dla pertes muessa avëi tiermui y duredes segures. I tiermui y la duredes ne daussa nia vester n pëis, diret o ndiret, permanënt per l’aministrazion publica, sce no per rejons de bujën o de cunvenienza assoluta per l’aministrazion nstëssa, che ie da dé sëura tl pruvedimënt d’autorisazion per la stipulazion dl cuntrat.
(2) A vantaje dla pertes contraëntes ne daussel nia unì stipulà fic o provijions sun somes che ie n cajo da paië danora per l’esecuzion dl cuntrat. L ne daussa ënghe nia unì cunzedù antizipazions sun cie che n à da avëi o provijions a bën de terzi per ntermediazions tla cuestion.
(3) Sce ntan l’esecuzion de n cuntrat iel de bujën de n avanamënt o de n arbassamënt dl material, di servijes o di lëures, pona muessa la pert contraënta realisé chisc bujëns ala medema cundizions bele preududes dal cuntrat nchin a n valor nia sëura n cuinto dl priesc fat ora. Ti caji de somes plu autes à la pert contraënta l dërt de ressoluzion dl cuntrat y dl paiamënt di lëures realisei aldò dl cuntrat.
(4) Restan mpe cie che ie udù danora tl coma 10 vën i cuntrac, do che l ie unit ite i documënc damandei n basa ala despusizions valëivles, stipulei tla forma de na scritura privata tres na lëtra de ncëria o n barat de curespundënza y ie debota esecutifs. 51)
(5) 52)
(6) Per uni ntervënt da realisé tres n cuntrat publich, sëurantòl l diretëur de repartizion cumpetënt tla materia o n funzioner da d’ël desinià, la funzions de respunsabl unich y l dejëuj duc i duvieres relatifs ala pruzedures d’afidamënt, l se cruzia de duc i ac d’istrutoria che ie debujën y ie de verdia che i cuntrac che ne sibe nia atribuii spezificamënter a d’autri organns i sogec vënie dejëuc sciche l toca. 53)
(7) 54)
(8) 55)
(9) I cuntrac che toca leprò vën njiniei y stluc ju aldò dla despuszions valëivles sota la respunsabltà direta dl diretëur de repartizion cumpetënt, che se cruzia oradechël nce de i tenì su. Stluc ora da chësta despusizion ie i cuntrac che aldò dl articul 2643 dl codesc zevil muessa unì scric ite o che aldò dla despusizions sun la spëisa dl register muessa unì registrei dan che l tiermul fissà toma. 56)
(10) I cuntrac che ie sometui ala registrazion tl liber fundier ie stipulei tla forma publich-aministrativa cun la usservanza dla normes dla lege nutariela per i ac nutariei, tan inant che les ie aplicables, scric ite tl repertore coche udù danora dai articuli 67 y 68 dl decret dl Presidënt dla Republica di 26 d'auril dl 1986, n. 131, y mudazions suzessives, y tenii su te n'abineda aposta. Sun ncëria dl diretëur generel o dla diretëura generela possa, aldò dl articul 4 coma 3 dla lege provinziela di 23 d'auril 1992, n. 10 y mudazions suzessives, l diretëur o la diretëura dla strutura urganisativa cumpetënta per tenì l repertorium fé la zertificazion de chisc cuntrac y ac y l'autentificazion dla sotscrizions dla scritures privates y di ac unilaterei de relevanza per i fins de chësc articul. Chësc pruvedimënt ie da publiché tl Buletin Ufiziel dla Region. 57)
(11) Sce l ne ie nia despusizions cuntreres, ie de regula la spëises per chëutes y tasses che resultea dala stipulazion dl cuntrat a cëria dla pertes che à stlut ju l cuntrat cun l’aministrazion provinziela. La spëises per la copies vën determinedes dal regulamënt d'esecuzion preudù dal articul 25. L ne vën nia ratà la spëises de secretariat.
(12)La stipulazions di cuntrac muessa unì autorisedes te si pertes sustanzieles dala Jonta provinziela sce la spëises sciazedes, do la detrazion dla chëuta sun l valor njuntà (I.V.A.), arjonj o superea l valor lim d’aplicazion dla diretives dl’UE tl setor di apalc publics. Te duc i autri caji iel cumpetënza di diretëures de repartizion, ora che ti caji udui danora tl coma 24. 58)
(13) 59)
(14) 60)
(15) 61)
(16) 62)
(17) 63)
(18) 64)
(19) 65)
(20) 66)
(21) 67)
(22) 68)
(23) 69)
(24) Duta la publicazions de avisc, bandides de cuncors y resultac de garejedes vën fates aldò dla manieres nunziedes te chësc articul y tla istruzions aplicatives curespundëntes. 70) 71)
(25) Per la strutures dla Provinzia, dl’aziendes y di ënc che depënd da chësta, i istituc d’istruzion scolastica y, n generel, i organisms de dërt publich metui su da d’ëila y denuminei cochemei, a cundizion che i ne ebe nia na persunalità giuridica privatistica, ma nce si cunsorc y assoziazions, i ënc locai, i ënc, l’aziendes y i istituc, nce autonoms, la istituzions, la sozieteies y n generel i organisms de dërt publich da chisc metui su o partezipei y cochemei denuminei, sciche nce si cunsorc y assoziazions, y oradechël i istituc de istruzion universitera presënc y atifs sun l teritore provinziel vëniel aplicà debota i tiermui udui danora dala diretiva 2014/24/UE dl Parlamënt europeich y dl Cunsëi, di 26 de fauré 2014, sun i apalc publics, che abroghea la diretiva 2004/18/CE, y dla diretiva 2014/25/UE dl Parlamënt europeich y dl Cunsëi, di 26 de fauré 2014, sun la pruzedures d’apalt di ënc nciarienc ti setores dl’ega, dl’energia, di trasporc y di servijes dla posta, che abroghea la diretiva 2004/17/CE, per la rezezion dla ufiertes y dla dumandes de partezipazion. 72)
(26) L'assoziazion n partezipazion ie pruibida sibe ntan la pruzedura de garejeda sibe nce do l'agiudicazion. Ora dla despusizions di comes 27, 28, 29 y 30 iel pruibì uni sort de mudazion dla cumposizion di ragrupamënc temporeres y di cunsorc di concurënc de coche la fova tl mpeniamënt dat ju pra la ufierta prejenteda. 73)
(27) Ora de chël che ie udù danora dal articul 110, coma 5 dl decret legislatif di 18 d'auril 2016, n. 50, y mudazions suzessives possa la stazion d'apalt, tl cajo de falimënt, licuidazion furzeda aministrativa, aministrazion cuntroleda, aministrazion straurdenera, cuncurdà preventif, nce l cuncordà cun cuntinuità aziendela aldò dl articul 186-bis dl decret dl rë di 16 de merz 1942, n. 267, y mudazions siuzessives, o pruzedura de nsulvënza tl concurs o de licuidazion dl mandater o, sce l se trata de n mprenditëur ndividuel, tl cajo de mort, interdizion, inabilitazion o falimënt de chësc o tl cajo de perduda, ntan la escuzion, di recuisic nunziei tl articul 80 dl decret legislatif di 18 d'auril 2016, n. 50, y mudazions suzessives, o ti caji preudui dala normativa antimafia, agiudiché la garejeda ai autri operadëures economics dl ragrupamënt, o jì inant cun l apalt cun i medemi operadëures, de chëi che un sibe unì costituì coche mandater nuef, y cun la facultà de mudé la cuotes ndichedes tla ufierta uriginela, cumpatiblmënter cun i recuisic de cualificazion damandei dala bandida, da verifiché tl mumënt dla mudazion, y zënza l cunsëns dl mandater da dant; sce chësta cundizions ne ie nia dates, muessa la stazion d'apalt stlù ora l ragrupamënt o rezeder dal cuntrat. 74)
(28) Ora de chël che ie udù danora dal articul 110, coma 5 dl decret legislatif di 18 d'auril 2016, n. 50, y mudazions suzessives possa la stazion d'apalt, tl cajo de falimënt, licuidazion furzeda aministrativa , aministrazion cuntroleda, aministrazion straurdenera, cuncurdà preventif, nce l cuncordà cun cuntinuità aziendela aldò dl articul 186-bis dl decret dl rë di 16 de merz 1942, n. 267, y mudazions siuzessives, o pruzedura de nsulvënza tl concurs o de licuidazion de un di mandanc o, sce l se trata de n mprenditëur ndividuel, tl cajo de mort, interdizion, inabilitazion o falimënt de chësc o tl cajo de perduda, ntan la garejeda o la escuzion dl cuntrat, di recuisic nunziei tl articul 80 dl decret legislatif di 18 d'auril 2016, n. 50, y mudazions suzessives, o ti caji preudui dala normativa antimafia, agiudiché la garejeda ai autri operadëures economics dl ragrupamënt, o jì inant cun l apalt cun i medemi operadëures che à la facultà de mudé la cuotes ndichedes tla ufierta uriginela, cumpatiblmënter cun i recuisic de cualificazion damandei dala bandida, da verifiché tl mumënt dla mudazion, y zënza l bujën dl cunsëns dl mandant da dant. 75)
(29) La previjions nunziedes ti comes 27 y 28 vën aplichedes nce cun referimënt ai sogec nunziei tl articul 45, coma 2, pustoms b), c) y e), dl decret legislatif di 18 d'auril 2016, n. 50. 76)
(30) La despusizions nunziedes ti comes 26, 27, 28 y 29 vën aplichedes ala pruzedures de garejeda y ai cuntrac de chëi che la bandides o i avisc ie unic publichei do la data de jita n forza dla lege provinziela di 17 de dezëmber 2015, n. 16. 77)
L articul 6, coma 4 ie unit sustituì nsci tres l articul 28 coma 1 dla L.P. di 21 dezëmber 2011, n. 15.
L articul 6, coma 5 ie unit abrogà tres l articul 28, coma 2 dla L.P. di 21 de dezëmber 2011, n. 15.
L articul 6, coma 6 ie unit sustituì nsci tres l articul 28, coma 3 dla L.P. di 21 de dezëmber 2011, n. 15.
L art. 6, coma 7 ie unit abrogà dal art. 21, coma 1, pustom c), dla L.P. di 9 de lugio 2019, n. 3.
L articul 6, coma 8 ie unit mudà nsci dal articul. 28, coma 4, dla L.P. di 21 de dezëmber 2011, n. 15, y pona abrogà dal articul 2, coma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 9 ie unit mudà nsci dal articul 28, coma 4, dla L.P. di 21 de dezëmber 2011, n. 15.
L articul 6, coma 10 ie n iede unit sustituì dal articul 27, coma 2, dla L.P. di 9 d’auril 2009, n. 1, y pona mudà nsci dal articul 28, coma 6, dla L.P. di 21 de dezëmber 2011, n. 15.
L articul 6, coma 12, ie unì mudà nsci dal articul 6, coma 5, dla L.P. di 17 de nuvëmber 2017, n. 21.
L articul 6, coma 13, ie unit abrogà dal articul 38, coma 1, pustom b) dla L.P. di 23 de dezëmber 2015, n. 18.
L articul 6, comma 14, ie unit abrogà dal articul 2, coma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 15 ie unit mudà nsci dal articul 4, coma 5 dla L.P. 26 setëmber 2014, n. 8, y pona abrogà dal articul 2, coma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 16 ie unit mudà nsci dal articul 4, coma 5 dla L.P. 26 setëmber 2014, n. 8, y pona abrogà dal articul 2, coma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 17, ie unit abrogà dal articul 2, comma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 18, ie unit abrogà dal articul 2, comma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 19, ie unit abrogà dal articul 2, comma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 20, ie unit abrogà dal articul 2, comma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 21, ie unit abrogà dal articul 2, comma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 22, ie unit abrogà dal articul 2, comma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6, coma 23, ie unit abrogà dal articul 2, comma 1 pustom c) dla L.P. 12 lugio 2016, n. 15.
L articul 6 ie unit sustituì nsci dal articul 15 dla L.P. di 28 de lugio 2003, n. 12.
L articul 6, coma 24 ie unit sustituì nsci dal articul 7, coma 3, dla L.P. di 17 de jené 2011, n. 1.
L articul 6, coma 25, ie unit njuntà dal articul 4, coma 6 dla L.P. di 26 de setëmber 2014, n. 8.
L articul 6, coma 26 ie unì njuntà dal articul 23, coma 1 dla L.P. di 29 d'auril 2019, n. 2.
L articul 6, coma 27 ie unì njuntà dal articul 23, coma 1 dla L.P. di 29 d'auril 2019, n. 2.
L articul 6, coma 28 ie unì njuntà dal articul 23, coma 1 dla L.P. di 29 d'auril 2019, n. 2.
L articul 6, coma 29 ie unì njuntà dal articul 23, coma 1 dla L.P. di 29 d'auril 2019, n. 2.
L articul 6, coma 30 ie unì njuntà dal articul 23, coma 1 dla L.P. di 29 d'auril 2019, n. 2.